Nieżyjący od siedmiu lat Paul Arden to legenda brytyjskiej reklamy. Wieloletni dyrektor kreatywny agencji Saatchi & Saatchi, autor kampanii reklamowych dla British Airways, Toyoty i innych znaczących marek. Wydał 3 książki, w których podzielił się z Czytelnikami swoim ekscentrycznym spojrzeniem na reklamę oraz samodoskonalenie.
„Nieważne jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być” to debiutancka książka Ardena. Ten kieszonkowy poradnik może zainspirować nie tylko pracowników branży marketingowej, ale każdego, kto chce wycisnąć z życia jak najwięcej i w pełni wykorzystać przy tym własne możliwości.
Impresje Ardena okraszono ilustracjami wzmacniającymi wartość przekazu. Jeśli Czytelnik oczekuje jednak klarownych rad co do wzmacniania motywacji w pracy lub życiu codziennym, będzie niewątpliwie rozczarowany. Publikacja jest raczej zbiorem luźnych spostrzeżeń Ardena na różnorodne tematy, z których możemy czerpać i wyciągać wnioski dla własnych potrzeb.
Recenzowała: Dominika Makowska
Paul Arden, „Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być”, Wydawnictwo Insignis