Czas na zmiany w marketingu! Zmiany na lepsze, które przybliżą produkt i jego producenta do konsumentów.
Anna Piwowarska jest copywriterką z kilkuletnim stażem. Doświadczeniem zdobytym w pracy dla agencji reklamowych i nad kreowaniem wizerunku wielu mniej lub bardziej znanych marek dzieli się na łamach swej publikacji „Autentyczność przyciąga”.
Autorka forsuje ideę autentycznego copywritingu jako doskonałego sposobu na budowanie „ludzkiego” wizerunku skromnych marek i najmniejszych biznesów. W zalewie wciąż powstających firm i produktów jest takim biznesom szczególnie trudno wybić się i zdobyć zaufanie społeczności. Autentyczny copywriting ma przybliżać marki do ludzi, ukazywać ich przyjazne i autentyczne oblicze. Idea autentycznego copywritingu bazuje na radykalnym indywidualizmie, który przejawia się w rezygnacji z wyświechtanych i tendencyjnych treści umieszczanych na stronach internetowych i materiałach reklamowych. Autentyczny copywriting każe pisać o sobie tak, by potencjalny klient zdał sobie sprawę z tego, jak wiele go z nami łączy i jak wiele może dzięki nam zyskać. Autentyczny copywriting stawia na serdeczną partnerską współpracę między firmą a odbiorcą jej usług.
Książka w klarowny sposób przedstawia ideę autentycznego copywritingu, ucząc, w jaki sposób należy wdrażać ją w życie. W publikacji znajdziemy więc przykłady tekstów powstałych zgodnie z tą myślą oraz linki do stron internetowych, byśmy mogli przyjrzeć się autentycznemu copywritingowi w praktycznym jego użyciu. Ważna jest to książka, ponieważ sygnalizuje zmiany w kreowaniu wizerunku marek na takie, z którym możemy się stu procentach utożsamić, zamiast z góry traktować go je sztampowy chwyt reklamowy.
Recenzowała: Dominika Makowska
Anna Piwowarska, „Autentyczność przyciąga”, Wydawnictwo One Press