Pytanie do marketerów i osób bezpośrednio marketingiem zainteresowanych: czy e-mail marketing przeszedł do lamusa? Jestem więcej niż pewna, że większość z Was odpowie twierdząco, mając z tyłu głowy media społecznościowe i blogosferę, które zdominowały reklamę w sieci.
Otóż, e-marketing może być świetnym narzędziem w walce o budowanie jak najlepszego wizerunku oraz zwiększenie wskaźników sprzedażowych, jeśli tylko umiejętnie skorzystamy z możliwości, jakie daje. Jak przekonują autorzy „E-mail marketingu” – Maciej Ossowski i Piotr Krupa ,związani z GetResponse, potężnym narzędziem do e-mail marketingu – okres świetności e-mail marketingu wciąż trwa, a efekty, jakie generuje to narzędzie, potrafią być imponujące.
Publikacja prowadzi nas przez kolejne etapy budowania kampanii e-mail marketingowych: przy pomocy autorów nauczymy się budować listę odbiorców, projektować skuteczny newsletter, planować kampanię i mierzyć jej rezultaty. To lektura, która odmieni punkt widzenia początkujących marketerów, przekonując ich o skuteczności e-mail marketingu, oraz tych bardziej zaawansowanych, szukających inspiracji, które pozwolą im maksymalnie wykorzystać możliwości tego narzędzia.
Autor recenzji: Dominika Makowska
Tytuł: E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
Autor: Maciej Ossowski, Piotr Krupa
Wydawnictwo: Onepress
Data premiery: 03.12.2012