Wakacje już tuż, tuż. Przed dziećmi sporo wolnego czasu. Tym bardziej zachęcamy więc do zapoznania się z nowościami wydawniczymi Egmontu:
– dla najmłodszych milusińskich dwumiesięcznik „Teletubbies” (premiera 28 czerwca)
– dla dzieci i wszystkich fanów Minionków, które już 30. czerwca zagoszczą na ekranach kin, premierę będą miały książki i czasopismo nawiązujące do premiery kinowej
– a dla chłopców, wszystkich fanów piłki nożnej i drużyny Supa Strikas, magazyn „Supa Strikas” (premiera 4 lipca)
Tytuł: „Teletubbies”
Premiera: 28. czerwca 2017 r.
Grupa docelowa: dzieci 2-3 lata
Cena: 9,99 zł
Redaktor naczelna: Jolanta Tomala
Liczba stron: 24
Czasopismo dla dzieci „Teletubbies” wraca na rynek prasowy w zupełnie nowej edycji. Magazyn poszerzy portfolio Egmont Polska i trafi do sprzedaży już 28. czerwca 2017 roku. Dwumiesięcznik adresowany będzie do dzieci, które lubią wspólną zabawę z bohaterami serialu „Teletubbies”: Laa-Laa, Tinky Winky, Po oraz Dipsy. Odbiorcami pisma będą w szczególności najmłodsi czytelnicy, dwulatki i trzylatki, dla których magazyn dedykowany będzie jako ten pierwszy w życiu.
„Teletubbies” w pierwszych latach po premierze stały się globalnym fenomenem. Pokazywano je w ponad 100 krajach, przetłumaczono na blisko 50 języków, a w latach największej popularności przyciągały przed ekrany ponad miliard najmłodszych telewidzów. Niezrozumiałe dla większości dorosłych, a uwielbiane przez dzieci już od dwóch dekad na całym świecie niezwykle pozytywne postacie, po dłuższej przerwie znów przyciągają maluchy przed telewizory. W Polsce Teletubbies aktualnie są emitowane na kanale dziecięcym BBC Cbeebies w bajce o tym samym tytule. Pod koniec czerwca wracają również na łamy czasopisma, by ponownie na stronach magazynu zachęcać dzieci do mądrej zabawy, dostosowanej do specyfiki rozwojowej dzieci, z uproszczoną gramatyką, częstym powtarzaniem słów.
Magazyn „Teletubbies” to gwarancja bezpiecznej zabawy i rozwijania pierwszych umiejętności w świecie pełnym miłości, śmiechu i wiecznego słońca z sympatycznymi, kolorowymi bohaterami.
W każdym numerze nie zabraknie gier, zabaw i zagadek idealnie przystosowanych do młodego wieku czytelników. Wszystko przy współudziale Laa-Laa, Tinky Winky, Po Dipsy oraz odkurzacza Noo-Noo, który jest też bohaterem pierwszego numeru. Opowieści i polecenia z poszczególnych stron czasopisma inspirują dzieci i ich opiekunów do wspólnego żartowania, tulenia, liczenia, tańczenia czy opowiadania sobie krótkich historii. Teletubbies towarzyszą maluchom i wspierają je w zaproponowanych zadaniach i zabawach na kolejnych stronach.
W poszczególnych wydaniach na entuzjastów czwórki przyjaciół będzie czekać dodatkowo zabawka związana ze światem bohaterów. Do pierwszego numeru będą dołączone figurka Laa-Laa i łóżeczko. Cena egzemplarza wraz z dodatkiem wyniesie 9,99 zł, na rynku pierwszy numer będzie dostępny od 28 czerwca 2017 r. Wprowadzenie magazynu będzie wsparte kampanią reklamową, która obejmie emisję spotów sponsoringowych na kanałach dziecięcych telewizji oraz przed programami śniadaniowymi, a także komunikację na kanale YouTube, Facebooku oraz w mediach własnych Egmontu.
Zapraszamy do szalonego, nieoczywistego świata Gru, jego przybranych córek i oczywiście żółtych, psotnych bohaterów. Spragnieni doborowego towarzystwa, świetnego humoru i powszechnego zamętu czytelnicy nie mogą tego przegapić! To powrót, na który czekają wszyscy!
W nowej serii książek przygotowanych specjalnie z okazji premiery kinowej najnowszego filmu Universal Pictures ponownie spotkamy się z Gru, córkami: Margo, Edith i Agnes oraz, oczywiście, Minionkami! Jak zawsze, nie zabraknie niespodzianek. Poznamy nową postać w rodzinie – bajecznie bogatego brata bliźniaka Gru, czyli Dru, który chciałby pójść w jego ślady. Będzie się działo, biorąc pod uwagę, że para agentów Ligi Antyzłoczyńców, Gru i Lucy, muszą przeszkodzić niedoszłemu dziecięcemu gwiazdorowi z lat 80., Balthazarowi Bratt, w planie zdominowania całego świata!
W ofercie Egmont pojawi się kilka bardzo interesujących formatów książek: „Ilustrowana opowieść” oraz „Biblioteka filmowa” w twardej oprawie, oraz tytuły zachęcające do zabawy, rozrywki umysłowej i różnego rodzaju aktywności. Wśród nich m.in.: „Gru, Dru i Minionki. 1000 naklejek”, „Księga zagadek”, „Przewodnik po tajnych gadżetach i pojazdach oraz innych superowych rzeczach!”, „Księga łamigłówek”, „Superkolorowanki”, „Superalbum z naklejkami” czy „Książka z tatuażami”. To pozycje, które dostarczą mnóstwo okazji do fantastycznej zabawy z ulubionymi bohaterami – dzięki nim można poznać wiele ciekawostek, zagadek, można też kolorować, naklejać tatuaże z wybranym bohaterem, a także złożyć samodzielnie minionkowy model. W wybranych książkach znajdują się też dokładne opisy i plany techniczne urządzeń, których używają Gru, Lucy i złoczyńcy, ale także ekscytujące szczegóły dotyczące miejsc z filmu. Każdy powinien przygotować się na jazdę bez trzymanki, siewcy chaosu – Minionki – wracają.
Na wszystkich czytelników czeka jeszcze jedna niespodzianka związana z premierą filmu, już 28 lipca do sprzedaży trafi nowy magazyn „Gru, Dru i Minionki”. Czasopismo to mini seria wydawana pod szyldem Na Topie. W poszczególnych numerach pisma czytelnicy dowiedzą się wszystkiego o postaciach występujących w filmie, rozszyfrują psoty Minionków, będą mieli okazję poćwiczyć umysł rozwiązując liczne zadania, a także poznać kulisy rywalizacji między braćmi Gru i Dru. Do numeru zostanie dołączony metalowy piórnik. Z takim pakietem książek i magazynu każdy czytelnik na pewno nie będzie się nudził.
Poprzednie filmowe przygody Minionków osiągnęły 9. pozycję wśród najpopularniejszych filmów animowanych, wyprzedzając w rankingu takie produkcje jak Shrek i Pingwiny z Madagaskaru.
W polskich kinach „Minionki” dotychczas obejrzało blisko 2 miliony widzów! Hitami stały się także zabawki i wszelkie produkty z wizerunkami uroczych rozrabiaków.
Wytwórnia Universal Pictures przygotowała i tym razem emocjonującą animację. „Gru, Dru i Minionki” to film twórców „Sekretne życie zwierzaków domowych”, „Lorax” oraz poprzednich części „Jak ukraść Księżyc” i „Minionki rozrabiają”. Głos głównym bohaterom w polskiej wersji językowej filmu podkładają między innymi: Robert Górski oraz Mikołaj Cieślik.
Pełna oferta książek z Minionkami znajduje się w księgarni Egmont.pl.
Tytuł: „Supa Strikas”
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Premiera: 4. lipca 2017 r.
Grupa docelowa: chłopcy od 6 lat
Cena: 9,99 zł
Redaktor naczelna: Anetta Radziszewska
Liczba stron: 32
Czasopismo dla dzieci „Supa Strikas” to zupełnie nowy magazyn w ofercie dostępnej na rynku. Dwumiesięcznik adresowany jest do wszystkich fanów piłki nożnej i drużyny Supa Strikas. Odbiorcami pisma są w szczególności chłopcy w wieku od 6 lat. Pismo poszerzy portfolio Egmont i będzie dostępne w sprzedaży od 4. lipca 2017 roku.
Supa Strikas to bohaterowie animowanego serialu dla najmłodszych miłośników sportu. Główną postacią bajki jest Shaker – wschodząca gwiazda futbolu. Chłopiec chce osiągnąć sukces, ale musi udowodnić, że zasługuje by być członkiem drużyny Supa Strikas. Pomagają mu w tym bramkarz – Wielki Bo, kapitan – Gibki Rasta i strzelec bramek El Matador. Nie wszystko zależy jednak od zdolnego Shakera. Utalentowani zawodnicy indywidualnie i w grupie zmagają się z kolejnymi trudnościami w osiąganiu sportowego mistrzostwa, poznają nowe techniki a to wszystko podczas gry w najbardziej zaskakujących miejscach świata. W Polsce serial emitowany jest na kanałach TVP ABC oraz Disney XD.
Najlepsza drużyna na świecie wkracza teraz do akcji też w nowym magazynie. Na stronach czasopisma czytelnicy będą mogli przeżywać piłkarskie rozgrywki Shakera i jego fenomenalnej ekipy! Przeczytać o nich będzie można w komiksie — niesamowitej opowieści o nowej przygodzie Czerwono-Białych! Każdy chłopiec przeniesie się na Strikaland i inne słynne boiska. Spotka również prawdziwe gwiazdy futbolu, między innymi Roberta Lewandowskiego, Cristiano Ronaldo, Leo Messiego! Pozna ciekawostki z prawdziwego świata futbolu. Liga Mistrzów bez tajemnic!
Interesującej rozrywki umysłowej na łamach magazynu dostarczą natomiast gry, łamigłówki i SUPAzagadki z udziałem głównych bohaterów serialu. W poszczególnych wydaniach na entuzjastów piłkarskich rozgrywek będzie czekać dodatkowo plakat z mistrzami Superligi oraz prezent związany ze światem Supa Strikas. Do pierwszego numeru dołączone będzie boisko Strikaland! Cena egzemplarza wraz z dodatkiem wyniesie 9,99 zł, na rynku pierwszy numer dostępny będzie od 4. lipca 2017 r. Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów sponsoringowych na kanałach TVP ABC i Disney XD oraz komunikację w mediach własnych Egmontu. Pierwszy gwizdek i… piłka w grze! Strzelaj gole z Supa Strikas!
Materiały prasowe: Wydawnictwo Egmont