close
Content – cały internet w jednej książce

Content – cały internet w jednej książce

„Ta książka jest niczym Wielki Wybuch, którego marketingowcy nie mogą zignorować.”
Jason Miller, Global Content Marketing Leader, Linkedin Marketing Solutions

Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu.

Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.

Content – elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.

Materiały prasowe: Wydawnictwo Znak Horyzont

Francuski sposób na egocentryków | „Dzień, w którym lwy zaczną jeść sałatę”

Sugar Man- Pokaz specjalny w Kinie KIKA -21 czerwca 2018

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. dowiedz się więcej

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Zamknij