Już jutro do sprzedaży trafi nowe czasopismo dla dzieci – „Bing”. To dwumiesięcznik z dobrze znanymi dzieciom postaciami z serialu o tym samym tytule.
Czasopismo dla dzieci „Bing” to zupełnie nowy magazyn w ofercie dostępnej na rynku. Dwumiesięcznik adresowany jest do wszystkich fanów uroczego króliczka Binga i jego wesołej gromady przyjaciół. Odbiorcami pisma są w szczególności dzieci w wieku przedszkolnym, ale treści dedykowane są już dla dwulatków. Pismo poszerzyło portfolio Egmont Polska i jest w sprzedaży od 1. marca 2019 roku.
Bing jest trzyletnim króliczkiem, który jest bardzo ciekawy świata. Jego przygody do złudzenia przypominają codzienność dzieci w podobnym wieku. Każdy epizod zaczyna się typową dziecięcą czynnością, z którą muszą poradzić sobie bohaterowie: Bing, jego opiekun Flop, przyjaciele Sula i Pando oraz kuzyni Koko i Charlie. Mimo chęci nie zawsze im się udaje, popełniają błędy, na których się uczą. Czasami króliczkowi brakuje doświadczenia, aby przewidzieć skutki swojego zachowania. Gdy tak się dzieje Bing musi poradzić sobie ze swoimi uczuciami. Z pomocą Flopa udaje mu się odzyskać pewność siebie. Bing w Polsce gości na kanale dziecięcym MiniMini+ w animacji o tym samym tytule. Pierwszego marca br. uroczy bohaterowie zagościli po raz pierwszy na łamach czasopisma, by wspólnie z dziećmi bawić się, żartować i spędzać razem czas.
W każdym numerze czytelnicy, podobnie jak w serialu, wspólnie z Bingiem i jego najlepszymi przyjaciółmi podejmują codzienne, nowe wyzwania oraz rozwiązują związane z nimi problemy. Za pomocą ciepłej narracji, a jednocześnie umiejętnie unikając moralizatorskiego tonu, opowiadania, łamigłówki, wycinanki i rysowanki w przystępny i delikatny sposób pokazują zarówno dzieciom jak i dorosłym, różne sposoby radzenia sobie z czynnościami dnia codziennego. Podczas wspólnej lektury i na podstawie doświadczeń Binga można dziecku wskazać, jak oswoić trudne emocje i wytłumaczyć niezrozumiałe sytuacje. Na łamach magazynu interesująco zapowiadają się również liczne gry, zabawy i zagadki z udziałem głównego bohatera bajki oraz jego przyjaciół. Zadania w piśmie są tak dobrane, żeby jak najbardziej pobudzać wyobraźnię i pomysłowość dziecka, a także poprzez zabawę uczyć pisania, znajdowania różnic czy jak w pierwszym numerze zachęcać do muzycznych zabaw i związanych z tym aktywności. Pismo zostało wydane na specjalnym papierze ułatwiającym rysowanie i kolorowanie, z nieco grubszymi i błyszczącymi okładkami.
Czasopismo „Bing” to gwarancja świetnej zabawy i niezawodny sposób na nudę, ale przede wszystkim promocja i rozwijanie wartości takich jak poczucie wspólnoty, umiejętności interpersonalne. W poszczególnych wydaniach na entuzjastów wesołej ferajny będzie czekać dodatkowo plakat, oraz zabawka związana ze światem bohaterów. Do pierwszego numeru będą dołączone figurki Binga i Flopa. Cena egzemplarza wraz z dodatkami wyniesie 10,99 zł. Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych, komunikację w mediach społecznościowych oraz mediach własnych Egmontu.
W ofercie wydawniczej Egmont Polska dostępne są również popularne i lubiane wśród dzieci książki z Bingiem w roli głównej. Więcej na www.egmont.pl.
FORMUŁA WYDAWNICZA CZASOPISMA
Tytuł: „BING”
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Premiera: 1. marca 2019 r.
Grupa docelowa: dziewczynki, chłopcy 2-5 lat
Cena: 10,99 zł
Redaktor naczelna: Jolanta Tomala
Liczba stron: 32+4
Licencjodawca: Acamar Films
Mat. prasowe: Egmont Polska