„Roblox. Nieoficjalny magazyn” jest poświęcony edukacyjnej grze sieciowej o tym samym tytule. Pierwszy numer ukaże się 19 lutego 2020 roku. Szykuje się nie lada gratka dla licznych fanów gry „Roblox”. Według danych z 2019 roku, miesięczna liczba aktywnych użytkowników na całym świecie przekroczyła już 100 milionów.
„ROBLOX. Nieoficjalny magazyn”
Redaktor prowadzący: Artur Skura
Product manager: Agnieszka Stolarska
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Liczba stron: 52 strony
Cena: 9,99
Grupa docelowa: 6 +
Premiera: 19.02.2020
Czasopismo skierowane jest do czytelników powyżej 6 roku życia. W magazynie – kompendium wiedzy o wirtualnym świecie „Roblox” – fani gry znajdą praktyczne porady, wskazówki, triki, eksperckie przewodniki, sekrety strategii i rankingi gier. Poza tym, na czytelników czeka mnóstwo świetnej zabawy z licznymi łamigłówkami i zadaniami do rozwiązania. Do poszczególnych wydań pisma będą dołączane plakaty.
W pierwszym numerze dwumiesięcznika znajdzie się, m. in., wielki test wiedzy o „Roblox”, prezentacja najlepszych gier obby, a także poradnik tworzenia labiryntów i obsługi Roblox Studio oraz strony z „mecha” zagadkami i dwa plakaty.
„Roblox” – platforma do grania online – to obecnie jedno z największych tego typu miejsc w sieci. Został stworzony przede wszystkim dla dzieci i młodzieży jako miejsce do grania i rozwijania umiejętności w bezpiecznym i przyjaznym środowisku. Platforma zawiera miliony gier stworzonych przez społeczność graczy. Istotą gry „Roblox” jest budowa własnego wirtualnego świata i interakcja z innymi graczami. W każdym ze światów (tzw. miejsc) można umieścić rozmaite atrakcje, np. tory przeszkód, wyścigi, łamigłówki etc. Świat gry kreowany jest przez użytkowników, których ogranicza jedynie ich własna wyobraźnia. Wśród gier dostępne są np. zagrania z kontekstem kryminalnym, sprawnościowe czy filmowe jak „Star Wars” albo „Titanic”.
Wprowadzenie magazynu wsparte jest komunikacją w mediach społecznościowych oraz mediach własnych Egmontu. W ofercie wydawniczej Egmont Polska dostępne są również książki „Roblox”.
“SPIRIT. Riding Free” jest dostępny na rynku prasowym od 18 lutego 2020 roku. Magazyn nawiązuje do serialu „Mustang. Duch wolności”. Historia przeniesiona z serialu telewizyjnego, opiera się na przyjaźni trzech dziewczynek oraz ich miłości do koni.
Magazyn „SPIRIT. Riding Free”
Redaktor prowadząca: Jolanta Tomala
Product manager: Anna Pałgan
Licencjodawca: DreamWorks
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Liczba stron: 32 stron
Cena: 10,99
Prezent: notes-sekretnik i długopis
Grupa docelowa: 6+
Premiera: 18.02.2020
Czasopismo „SPIRIT. Riding Free” skierowane jest do dziewczynek w wieku wczesnoszkolnym. Na łamach magazynu czytelniczki znajdą wiele informacji na temat serialu „Mustang. Duch wolności”. Będą też mogły poszerzyć wiedzę o koniach. Ponadto, w każdym numerze znajdzie się komiks z opowieścią o ulubionych koniach, kolorowanki, psychotesty, przepisy, dział „zrób to sama” oraz plakaty. Do poszczególnych wydań dwumiesięcznika będzie też dołączany gadżet związany ze światem bohaterów. Cena egzemplarza wraz z dodatkami wyniesie 10,99.
W pierwszym numerze na wszystkie fanki jeździectwa czeka moc ciekawostek na temat mowy ciała koni, przegląd rasy Paint Horse i instrukcja, jak prawidłowo wsiadać na konia. Miłośniczki serialu o Mustangu ucieszy komiks „Pokaz talentów” i dwa plakaty dołączone do magazynu. Redakcja przygotowała też tutorial wykonania odlotowej koszulki przyjaźni. Dodatkowo, do pierwszego numeru pisma dołączone będą aż dwa prezenty: notes-sekretnik oraz długopis.
Mustang. Duch wolności to animacja komputerowa wyprodukowana przez DreamWorks, bazująca na nominowanym w 2003 roku do Oscarów Mustangu z Dzikiej Doliny. W Polsce animację można obejrzeć w kanałach teleTOON+, Puls 2 i w serwisie Netflix. Serial opowiada o przyjaźni trzech dziewczynek oraz ich miłości do koni. Lucky, Pru i Abigail zakładają swój klub, kodują własny język i galopują po przygody. Wszystko zaczyna się, gdy główna bohaterka, dwunastoletnia Lucky, razem z tatą i ciocią przeprowadza się na ranczo do miasteczka Miradeiro. Wkrótce zaczyna jeździć konno i poznaje dzikiego mustanga o imieniu Spirit, który pomaga jej uratować przyjaciółki.
Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią telewizyjną i online oraz komunikacją w mediach społecznościowych i mediach własnych Egmontu. W ofercie wydawniczej Egmont Polska dostępne są również książki „Spirit. Riding Free”.
Mat. prasowe: Egmont Polska