
Jeśli jesteście ciekawi jakie wydarzenia oraz spektakle będą miały miejsce przy Paulińskiej 28, zapraszamy do zapoznania się z repertuarem Teatru Barakah oraz ArtCafe Barakah! Szczegóły poniżej.
01.02 , godz. 20.00 – Folk Session – jam z przytupem
03.02, godz. 21.00 – Chochla literacka – Młoda Polska, czyli stara bieda
04.02, godz.19.00 – „Dali”
04.02, godz. 21.00 – Cherry Cat In Italy (10 zł)
05.02, godz.19.00 – „Dali”
07.02, godz. 19.30 – Akademia Filmowa w Barakah
08.02, godz. 20.00 – Free Imp.
09.02, godz. 20.00 – Zasypianie – improwizowana muzyka do zasypiania
10.02, godz. 20.30 – Rytmiczna Barakah
11.02, godz. 19.00 – „Wkrótce nadejdzie ten czas”
11.02, godz. 21.00 – Paulina Polak & Łukasz Lipowczan (10 zł)
12.02, godz. 19.00 – „Wkrótce nadejdzie ten czas”
14.02,godz. 19.30 – Akademia Filmowa w Barakah
15.02,godz. 20.00 – Folk Session – jam z przytupem
16.02, godz. 21.00 – Chochla literacka – Nobel z gitarą – Poezja Boba Dylana (10 zł)
17.02, godz. 21.00 – Kino Delirium (10 zł)
18.02, godz. 20.00 – Jedyna rewia Drag Queen – „Divas Night” (50/40 zł)
18.02, godz. 20.30 – Hania Bratkowska i Przyjaciele (10 zł)
19.02, godz. 19.00 – „Czarny Pistolet”
21.02, godz. 19.30 – Akademia Filmowa w Barakah
22.02, godz. 20.00 – Free Imp.
23.02, godz. 20.00 – Zasypianie – improwizowana muzyka do zasypiania
24.02, godz. 20.30 – Rytmiczna Barakah
25.02, godz. 19.00 – „Jednoręki ze Spokane”
25.02, godz. 21.00 – Chochla literacka – Gala Złotych Literatek
26.02, godz. 19.00 – „Świadkowie”
28.02, godz. 19.30 – Akademia Filmowa w Barakah

Dali
„Dali.” to wydarzenie z pogranicza spektaklu i performance’u oparte na działaniach fizycznych i interakcji z widzem. Projekt powstał w ramach Sceny Eksperymentalnej Teatru Barakah. Inspiracją dla twórców jest postać Salvadora Dalego, jego dorobek i życie prywatne – relacja z żoną, Galą Dali. Istnieje analogia pomiędzy kreacją wizerunkową Dalego a zawodem aktora. Rozbudowana samoświadomość. Presja nieprzeciętności. Sekwencję scen spaja ze sobą hasło: „Od Dalego różni mnie tylko to, że nim nie jestem.”
Pomysł i wykonanie: Agata Woźnicka, Bartosz Ostrowski
Opracowanie tekstu i dramaturgia: Patrycja Kowańska, muzyka: Tamil Kuszyński, video: Lena Dobrowolska / Teo Ormond Skeaping, kostiumy: Ewelina Konior-Słowińska, charakteryzacja: Ania Zatorska, konsultacja choreograficzna: Iwona Olszowska
Free Imp.
Jest to cykl imprez prezentujący krakowski underground improwizatorski. Celem spotkań jest stworzenie platformy wymiany doświadczeń muzycznych i propagowanie idei spontanicznej kreacji. Tematem przewodnim są energia, wolność, reaktywność i komunikacja pozazmysłowa. Muzycy znani ze środowisk improwizatorskich, jazzowych, rockowych oraz eksperymentujących spotykają się w jednym miejscu i czasie, aby dać się ponieść, oczyścić, zdepersonalizować i przez katartyczny akt twórczej ekspresji, na poły rytualny, na poły wandalistyczny, dać świadectwo życia, miłości i wspólnoty.
Gospodarze muzyczni sesji: Michał Kiedrowski + Tomek Głuc

Świadkowie
W przedstawieniu, które jest zdarzeniem teatralnym na pograniczu performance’u i klasycznej sztuki teatralnej, wierni tekstowi Różewicza, „Świadkowie albo nasza mała stabilizacja”, odkrywamy, jak bardzo chcemy być szczęśliwi, a jak trudno tę pełnię szczęścia osiągnąć. W końcu lądujemy w pułapce. Spektakl jest wznowieniem przedstawienia dyplomowego, którego premiera odbyła się dziesięć lat temu. Reżyser wraz z aktorami z nowym spojrzeniem i doświadczeniem wchodzą w świat Różewicza.
Autor: Tadeusz Różewicz
Reżyseria: Piotr Jędrzejas
Obsada: Aneta Wirzinkiewicz, Marcin Kalisz

Jednoręki ze Spokane
Komedio-kryminał na podstawie sztuki irlandzkiego dramatopisarza, zdobywcy Oscara (najlepszy film krótkometrażowy), Martina McDonagha. Para przypominająca Bonnie i Clyde’a, mężczyzna bez ręki, boj hotelowy niczym Ted z „Czterech Pokoi”. Oprawa wizualna nawiązująca do estetyki starych filmów gangsterskich. To wszystko w klimacie Quentina Tarantino, Davida Lyncha czy Jima Jarmuscha, z gitarowymi riffami w tle. Okazuje się, że nawet najbardziej zdesperowany poszukiwacz ręki nie da sobie wmówić, że mała, czarna ręka Aborygena należała kiedyś do niego…
Autor: Martin McDonagh / tłumaczenie: Klaudyna Rozhin
Reżyseria: Ana Nowicka
Obsada: Lidia Bogaczówna, Monika Kufel, Ana Nowicka, Paweł Tchórzewski, Łukasz Łukasik
Muzyka: Łukasz Łukasik, scenografia i kostiumy: Monika Kufel, konstrukcja: Lesław Kostka
BILETY : normalne 30 zł/ ulgowe 20 zł
Zakup:
– pn.-pt. w godz. 10:00-17:00 i na godz. przed każdym wydarzeniem w kasie Teatru Barakah przy Paulińskiej 28,
– przelewem – http://teatrbarakah.com/barakah-wp/bilety-i-wynajem/,
– przed spektaklem (jeśli są jeszcze wolne miejsca).
Rezerwacja:
rezerwacje@teatrbarakah.com / 12 397 80 47 / w barze.
Materiały prasowe : Teatr Barakah