Kulturatka.pl - wydarzenia kulturalne w Krakowie
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Główna
  • Teatr
    • Spektakle
    • Repertuar
    • Wydarzenia
  • Kino
    • Repertuar
  • Muzyka
    • koncerty
    • Wydarzenia
  • Sztuki Wizualne
    • Wernisaże
    • Wydarzenia
    • Wystawy
  • Literatura
    • Premiery
    • Wydarzenia
    • Zapowiedzi
    • Wywiady
  • Misz-masz
    • Okiem Kulturatki
    • Recenzje
    • Promocje
  • Dla dzieci
  • Konkursy
    • Teatr
    • Kino
    • Literatura
    • Muzyka
    • Rozmaite
Kulturatka.pl - wydarzenia kulturalne w Krakowie
  • Główna
  • Teatr
    • Spektakle
    • Repertuar
    • Wydarzenia
  • Kino
    • Repertuar
  • Muzyka
    • koncerty
    • Wydarzenia
  • Sztuki Wizualne
    • Wernisaże
    • Wydarzenia
    • Wystawy
  • Literatura
    • Premiery
    • Wydarzenia
    • Zapowiedzi
    • Wywiady
  • Misz-masz
    • Okiem Kulturatki
    • Recenzje
    • Promocje
  • Dla dzieci
  • Konkursy
    • Teatr
    • Kino
    • Literatura
    • Muzyka
    • Rozmaite
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
Kulturatka.pl - wydarzenia kulturalne w Krakowie
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
Home subiektywnie Recenzje

„Content marketing. Od strategii do efektów” Justyna Bakalarska-Stankiewicz (recenzja)

przez Monika Matura
15 listopada 2020
w Recenzje, Literatura, działy główne, subiektywnie
0
0
udostępnień
203
wyświetleń
Share on FacebookShare on Twitter

Czy w dobie, gdy średni czas skupienia odbiorcy oscyluje w granicach 8 sekund, jesteśmy w stanie przebić się do jego świadomości i pozostać w niej na dłużej? Czy istnieją sposoby lub strategie, które mogą nam to ułatwić? Justyna Bakalarska-Stankiewicz nie obiecuje złotych gór, ale oferuje nam swoje towarzystwo na drodze do tworzenia treści, które nam w tym pomogą.

Jeszcze kilkanaście lat temu jedną z wiodących form reklamy był banner. Dzisiaj, w morzu docierających do nas zewsząd komunikatów i w szumie mediów społecznościowych, trudno w ogóle zostać zauważonym, nie mówiąc już o przekazaniu jakiegokolwiek komunikatu. Czy w takich warunkach możemy w jakiś sposób ułatwić sobie dotarcie do naszych odbiorców? Jak najbardziej, jest to jednak proces złożony.

Autorka rozpoczyna książkę od przybliżenia historii content marketingu oraz inspiracji z niej płynących. Następnie wspólnie  z nią przejdziemy przez wybór odpowiedniego kanału komunikacji i stworzenie dopasowanej do niego treści. W tym celu powinniśmy zastanowić się nad tym, gdzie są nasi odbiorcy. Jednak bez względu na to, gdzie publikujemy, pamiętajmy o zasadzie – liczy się jakość oraz potrzeby naszych odbiorców. Przed stworzeniem contentu poświęćmy czas na to, by zastanowić się nad tym, czego potrzebują nasi klienci. Zadbajmy również o unikatowość naszych publikacji. To nie wszystko, w kreowaniu atrakcyjnego przekazu może pomóc nam język korzyści. Z książki dowiemy się także, jak stworzyć mierzalny cel i ustalić kim jest nasz potencjalny odbiorca poprzez stworzenie persony.

Jak widać, recenzowana przeze mnie pozycja to źródło sporej dawki wiedzy. Przy czym zawarte w książce rady płyną z doświadczenia specjalistki. Dlatego możemy wierzyć w wiarygodność i użyteczność prezentowanych wskazówek. Przy czym warto wspomnieć, że zostały one zaprezentowane w sposób dość przystępny pod kątem graficznym i treściowym. Treści zostały zobrazowane przykładami z życia znanych marek, autorka daje nam też zajrzeć za kulisy pracy content managera, proponując sprawdzone działania, które możemy zastosować od zaraz.

„Content marketing. Od strategii do efektów” nie rozczarowuje i zgodnie z nazwą pozwala przejść nam przez proces stworzenia strategii oraz ustalenia celów, które pomogą nam zmierzyć faktyczne rezultaty. To poradnik, który pozwala na szybkie wykorzystanie wiedzy w praktyce. Jest to książka, do której z całą pewnością będę wracać, a zawarte w niej treści jeszcze długo będą użyteczne. Polecam wszystkim zainteresowanym rozwojem w obszarze marketingu treści, którzy nie chcą realizować contentu w sposób niewłaściwy czy niedopasowany.

Autor recenzji: Monika Matura
Tytuł: Content marketing. Od strategii do efektów
Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 20.10.2020

Tags: recenzjaContent marketing. Od strategii do efektówJustyna Bakalarska-Stankiewicz
Poprzedni post

Nowe książki oficjalne przewodniki Fortnite

Następny post

„Godzinki czyli od świtu do nocy” nowy spektakl Teatru Mumerus

Monika Matura

Monika Matura

Na początku była muzyka i książki, co było pierwsze - nie pamiętam. Później dołączył do nich film i gry, a na końcu teatr. I tak mi zostało do dzisiaj :).

Następny post
„Godzinki czyli od świtu do nocy” nowy spektakl Teatru Mumerus

„Godzinki czyli od świtu do nocy” nowy spektakl Teatru Mumerus

Facebook Instagram LinkedIn

O NAS

Jesteśmy pasjonatami, których łączy kultura: literatura, krakowskie teatry, kina, koncerty, galerie, muzea... i wiele wiele innych.



Publikujemy, patronujemy, szerzymy, głosimy o KULTURZE i KULTURĘ. Nic w Krakowie się nie zdarzy bez czujnego oka KULTURAtki!



prezes@kulturatka.pl

  • GŁÓWNA
  • O NAS
  • REDAKCJA
  • WSPÓŁPRACUJEMY
  • PROJEKTY
  • PATRONUJEMY
  • NAPISZ DO NAS
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Główna
  • Teatr
    • Spektakle
    • Repertuar
    • Wydarzenia
  • Kino
    • Repertuar
  • Muzyka
    • koncerty
    • Wydarzenia
  • Sztuki Wizualne
    • Wernisaże
    • Wydarzenia
    • Wystawy
  • Literatura
    • Premiery
    • Wydarzenia
    • Zapowiedzi
    • Wywiady
  • Misz-masz
    • Okiem Kulturatki
    • Recenzje
    • Promocje
  • Dla dzieci
  • Konkursy
    • Teatr
    • Kino
    • Literatura
    • Muzyka
    • Rozmaite

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. dowiedz się więcej

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Zamknij