Szarlatan Agnieszki Holland, Na rauszu Thomasa Vinterberga i Wielkie piękno Paolo Sorrentino – to właśnie te trzy tytuły były najczęściej oglądane w ubiegłym roku na platformie online Kina Pod Baranami – e-kinopodbaranami.pl. Dwadzieścia najpopularniejszych filmów 2021 roku dostępnych jest w promocyjnych zestawach do 28 lutego.
Najczęściej oglądanymi filmami w E-Kinie Pod Baranami w minionym roku okazały się być: Szarlatan Agnieszki Holland – nieszablonowa opowieść o mężczyźnie, który zapragnął okiełznać naturę; Na rauszu Thomasa Vinterberga ze znakomitą rolą Madsa Mikkelsena oraz kultowe Wielkie piękno Paolo Sorrentino. Następne w kolejności są: psychoanalityczna komedia Arab Blues z Tunezji, Minari z oscarową rolą Yuh-Jung Youn oraz hipnotyzująca animacja Mariusza Wilczyńskiego Zabij to i wyjedź z tego miasta.
Pełna lista dwudziestu najpopularniejszych filmów na platformie E-Kino Pod Baranami znajduje się poniżej.
Do końca lutego wszystkie filmy ujęte w rankingu są dostępne w promocyjnych zestawach po 5 lub 10 tytułów
ZESTAWY PROMOCYJNE
49 zł (zestaw 5 filmów)
69 zł (zestaw 10 filmów)
Szczegółowe informacje na temat zestawów i promocji są dostępne pod tym adresem.
PEŁNY RANKING FILMÓW:
#1. SZARLATAN | ŠARLATÁN
reż. Agnieszka Holland, Polska/Czechy/Słowacka 2020, 118’
#2. NA RAUSZU | DRUK
reż. Thomas Vinterberg, Dania 2020, 115’
#3. WIELKIE PIĘKNO | LA GRANDE BELLEZZA
reż. Paolo Sorrentino, Francja/Włochy 2013, 144’
#4. ARAB BLUES | UN DIVAN À TUNIS
reż. Manele Labidi, Francja/Tunezja 2019, 88’
#5. MINARI | MINARI
reż. Lee Isaac Chung, USA 2020, 115’
#6. ZABIJ TO I WYJEDŹ Z TEGO MIASTA | KILL IT AND LEAVE THIS TOWN reż. Mariusz Wilczyński, Polska 2019, 88’
#7. ANNIE LEIBOVITZ: ŻYCIE W OBIEKTYWIE
| ANNIE LEIBOVITZ: LIFE THROUGH A LENS
reż. Barbara Leibovitz, USA 2006, 90’
#8. POLAŃSKI, HOROWITZ. HOMETOWN | POLAŃSKI, HOROWITZ. HOMETOWN reż. Mateusz Kudła, Anna Kokoszka-Romer, Polska/Francja/USA 2021, 75’
#9. BABYTEETH | BABYTEETH
reż. Shannon Murphy, Australia 2019, 118’
#10. DALEKO OD REYKJAVIKU | HÉRAÐIÐ
reż. Grímur Hákonarson, Islandia/Dania/Niemcy/Francja 2019, 92’
#11. I ZNOWU ZGRZESZYLIŚMY, DOBRY BOŻE | QU’EST-CE QU’ON A ENCORE FAIT AU BON DIEU?
reż. Philippe de Chauveron, Francja 2019, 99’
#12. PARASITE | GISAENGCHUNG
reż. Bong Joon-ho, Korea Południowa 2019, 132’
#13. LUDZKI GŁOS | THE HUMAN VOICE
reż. Pedro Almodóvar, Hiszpania 2020, 75’
#14. MAŁE SZCZĘŚCIA | LE BONHEUR DES UNS…
reż. Daniel Cohen, Francja 2020, 100’
#15. A POTEM TAŃCZYLIŚMY | AND THEN WE DANCED
reż. Levan Akin, Francja/Gruzja/Szwecja 2019, 113’
#16. MŁODOŚĆ | YOUTH
reż. Paolo Sorrentino, Włochy/Francja/Szwajcaria/Wlk. Brytania 2015, 124’ #17. CO ROBIMY W UKRYCIU | WHAT WE DO IN THE SHADOWS
reż. Jemaine Clement, Taika Waititi, Nowa Zelandia 2014, 86’
#18. ONI | LORO
reż. Paolo Sorrentino, Włochy/Francja 2018, 157’
#19. CAROL | CAROL
reż. Todd Haynes, USA/Wielka Brytania 2015, 118’
#20. OFICER I SZPIEG | J’ACCUSE
reż. Roman Polański, Francja/Włochy 2019, 126’