Kino Pod Baranami oprócz premier powraca do najlepszych filmów z poprzedniego roku. Już od piątku będziecie mogli ponownie zobaczyć m.in. Belfast, Najgorszego człowieka na świecie, Wszystko Wszędzie Naraz, czy Drive my car. Zapraszamy!
PREMIERA
W TRÓJKĄCIE | TRIANGLE OF SADNESS
(Ruben Östlund) SE/GB/FR/DE 2022, 147′
Ruben Östlund, już po raz drugi nagrodzony canneńską Złotą Palmą, zabiera nas w szalony rejs luksusowym statkiem z piękną gwiazdką Instagrama Yayą (Charlbi Dean), początkującym modelem Carlem (Harris Dickinson) oraz wiecznie pijanym kapitanem (Woody Harrelson).
WYDARZENIA
piątek, 6 stycznia, godz. 18.00
POKAZ PRZEDPREMIEROWY
W piątek, 6 stycznia, Kino Pod Baranami zaprasza na przedpremierowy pokaz filmu Mężczyzna imieniem Otto w reżyserii Marca Fostera. W drugiej filmowej adaptacji bestsellerowej powieści Frederika Backmana wystąpi Tom Hanks, jako tytułowy Otto oraz Mariana Treviño, Rachel Keller, Manuel Garcia-Rulfo, Cameron Britton i Mike Birbiglia.
BILETY: 26 zł (normalny), 21 zł (ulgowy), 18 zł (klubowy/senior)
od piątku, 6 grudnia
NAJLEPSZE FILMY 2022 ROKU
Od piątku 6 grudnia na ekrany Kina Pod Baranami powracają najlepsze filmy 2022 roku, wybrane w głosowaniu publiczności.
PROGRAM:
piątek, 6 stycznia
20.30 WSZYSTKO WSZĘDZIE NARAZ | EVERYTHING EVERYWHERE ALL AT ONCE
(Dan Kwan, Daniel Scheinert) US 2022, 140′
sobota, 7 stycznia
20.30 BELFAST | BELFAST
(Kenneth Branagh) GB 2021, 120’
niedziela, 8 stycznia
20.30 BELFAST | BELFAST
(Kenneth Branagh) GB 2021, 120’
poniedziałek, 9 stycznia
20.30 BELFAST | BELFAST
(Kenneth Branagh) GB 2021, 120’
wtorek, 10 stycznia
21.15 NAJGORSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE | VERDENS VERSTE MENNESKE
(Joachim Trier) NO/FR/SE/DK 2021, 121’
środa, 11 stycznia
20.30 DRIVE MY CAR | DRIVE MY CAR
(Ryūsuke Hamaguchi) JP 2021, 179’
czwartek, 12 stycznia
18.00 C’MON C’MON | C’MON C’MON
(Mike Mills) US 2021, 109’
20.30 CÓRKA | THE LOST DAUGHTER
(Maggie Gyllenhaal) US/GR 2021, 122’
sobota, 7 styczna, godz. 11.00
POKAZ SPECJALNY
W sobotę, 7 stycznia, Kino Pod Baranami zaprasza na specjalny pokaz pokazywanego premierowo na ostatnim festiwalu w Cannes dokumentu Goya. Śladami mistrza. Film odkrywa przed nami tajemnice geniusza, który z rozmachem portretował niespokojnego ducha swojej epoki.
BILETY: 30 zł (normalny), 25 zł (ulgowy), 23 zł (klubowy/senior)
sobota, 7 stycznia, godz. 18.00
POKAZ PRZEDPREMIEROWY
W sobotę, 7 stycznia Kino Pod Baranami zaprasza na przedpremierowy pokaz filmu Gra fortuny. To pełen humoru i zwrotów akcji obraz stworzony przez Guya Ritchiego, twórcę Dżentelmenów, Porachunków i Przekrętu.
BILETY: 26 zł (normalny), 21 zł (ulgowy), 18 zł (klubowy/senior)
niedziela, 8 stycznia, godz. 18.00
POKAZ PRZEDPREMIEROWY
Kino Pod Baranami zaprasza na przedpremierowy pokaz głośnego filmu Wieloryb z wielką kreacją aktorską Brendana Frasera. Film, który zachwycił publiczność i krytyków na Festiwalu w Wenecji, zostanie zaprezentowany w niedzielę, 8 stycznia o godzinie 18.00.
BILETY: 26 zł (normalny), 21 zł (ulgowy), 18 zł (klubowy/senior)
poniedziałek, 9 stycznia, godz. 18.00
POKAZ PRZEDPREMIEROWY
W gorsecie to jeden z najbardziej oczekiwanych filmów nadchodzących miesięcy. Nagrodzona w Cannes i typowana jako kandydatka do otrzymania nominacji do Oscara dla Najlepszej Aktorki wspaniała Vicky Krieps występuje na ekranie w roli Sisi – skandalistki, buntowniczki i najpiękniejszej oraz najbardziej intrygującej kobiety tamtej epoki. Tą ponadczasową i uniwersalną opowieść o wolności można zobaczyć przedpremierowo 9 stycznia.
BILETY: 26 zł (normalny), 21 zł (ulgowy), 18 zł (klubowy/senior)
środa, 11 stycznia, godz. 11.00
DOJRZAŁE KINO
Kino Pod Baranami zaprasza na kolejny pokaz w ramach cyklu Dojrzałe Kino. W środę, 11 stycznia, tradycyjnie o godzinie 11.00, przedpremierowo zostanie zaprezentowany pierwszy w historii Bhutanu film nominowany do Oscara – Lunana. Szkoła na końcu świata. Projekcję poprzedzi prelekcja, a po seansie odbędzie się dyskusja.
Bilety dla seniorów: 18 zł
środa, 11 stycznia, godz. 18.00
POKAZ PRZEDPREMIEROWY
Małe-wielkie arcydzieło, czuły jak C’mon, C’mon, chwytający za serce jak The Florida Project. Aftersun – film produkcji nagrodzonego Oscarem Barry’ego Jenkinsa będzie można zobaczyć w Kinie Pod Baranami przedpremierowo 11 stycznia.
BILETY: 26 zł (normalny), 21 zł (ulgowy), 18 zł (klubowy/senior)
czwartek, 12 stycznia, godz. 11.00
BARANKI W PIELUCHACH
Kino Pod Baranami zaprasza na kolejny pokaz w ramach cyklu Baranki w Pieluchach. W czwartek, 12 stycznia, tradycyjnie o godzinie 11.00, zostanie zaprezentowany film W trójkącie Rubena Östlunda. Twórca The Square zabiera widzów w luksusowy rejs po szmaragdowych morzach, który przemienia się w zaskakującą jazdę bez trzymanki.
BILETY: 21 zł
Dzieci uczestniczą w pokazie bezpłatnie.
czwartek, 12 stycznia, godz. 23.00
STUDENCKI NOCNY KLUB FILMOWY
Zapraszamy na kolejne spotkanie Studenckiego Nocnego Klubu Filmowego. Na ekranie W trójkącie Rubena Östlunda. Twórca The Squarezabiera widzów w luksusowy rejs po szmaragdowych morzach, który przemienia się w zaskakującą jazdę bez trzymanki. Projekcję w czwartek 12 stycznia poprzedzi prelekcja, a po seansie odbędzie się dyskusja.
Bilety dla studentów: 16 zł.
BARANY W MOS
FABELMANOWIE | THE FABELMANS
(Steven Spielberg) US 2022, 151’
Fabelmanowie to osobista opowieść Stevena Spielberga o dorastaniu w powojennej rzeczywistości USA. Słynny reżyser zawarł w niej wiele własnych wspomnień z dzieciństwa, przedstawił swoje relacje z rodzicami oraz ogromną miłość do kina, która towarzyszyła mu od najmłodszych lat. Na ekranie m.in.: Michelle Williams, Paul Dano, Seth Rogen i Judd Hirsch.
MENU | MENU
(Mark Mylod) US 2022, 107’
Młoda para wybiera się na odległą wyspę, do ekskluzywnej restauracji. Okazuje się jednak, że nie wszystko jest takie jakim się wydaje a w menu czekają zaskakujące niespodzianki.
MOONAGE DAYDREAM | MOONAGE DAYDREAM
(Brett Morgen) US/DE 2022, 135’
Opowiedziana za pomocą wysublimowanych, kalejdoskopowych, nigdy wcześniej niewidzianych materiałów filmowych, pełnometrażowa, doświadczalna odyseja filmowa Bretta Morgena zgłębia twórczą, muzyczną i duchową podróż Davida Bowiego. Film jest prowadzony przez narrację samego Davida Bowiego.