22.03 piątek
15:30 Za duży na bajki 2 / reż. Kristoffer Rus / Polska / 2024 / 95′
17:15 Pianoforte / reż. Jakub Piątek / Polska / 2023 / 89′
18:50 Strefa interesów / reż. Jonathan Glazer / Polska, Wielka Brytania, USA / 2023 / 105′ 20:45 Miłość bez ostrzeżenia / reż. Rebecca Miller / USA / 2023 / 102′
21:00 Paradox na Leżakach: Czasem myślę o umieraniu / reż. Rachel Lambert / USA / 2023 / 91′
23.03 sobota
13:00 Strefa interesów / reż. Jonathan Glazer / Polska, Wielka Brytania, USA / 2023 / 105′ 15:00 Pokaz zamknięty
16:00 Za duży na bajki 2 / reż. Kristoffer Rus / Polska / 2024 / 95′
17:45 Miłość bez ostrzeżenia / reż. Rebecca Miller / USA / 2023 / 102′
18:00 Paradox na Leżakach: Czasem myślę o umieraniu / reż. Rachel Lambert / USA / 2023 / 91′ 19:45 Anatomia upadku / reż. Justine Triet / Francja / 2023 / 151′
20:00 Paradox na Leżakach: Najlepsze krótkie metraże 2023: Warszawska Szkoła Filmowa
24.03 niedziela
14:00 Miłość bez ostrzeżenia / reż. Rebecca Miller / USA / 2023 / 102′
16:00 Za duży na bajki 2 / reż. Kristoffer Rus / Polska / 2024 / 95′
17:45 Strefa interesów / reż. Jonathan Glazer / Polska, Wielka Brytania, USA / 2023 / 105′ 19:00 Paradox na Leżakach: Czasem myślę o umieraniu / reż. Rachel Lambert / USA / 2023 / 91′ 19:45 Anatomia upadku / reż. Justine Triet / Francja / 2023 / 151′
20:45 Paradox na Leżakach: Najlepsze krótkie metraże 2023: Warszawska Szkoła Filmowa
25.03 poniedziałek
14:00 Strefa interesów / reż. Jonathan Glazer / Polska, Wielka Brytania, USA / 2023 / 105′
16:00 Za duży na bajki 2 / reż. Kristoffer Rus / Polska / 2024 / 95′
17:45 Miłość bez ostrzeżenia / reż. Rebecca Miller / USA / 2023 / 102′
19:45 Anatomia upadku / reż. Justine Triet / Francja / 2023 / 151′
26.03 wtorek
14:00 Miłość bez ostrzeżenia / reż. Rebecca Miller / USA / 2023 / 102′
16:00 Za duży na bajki 2 / reż. Kristoffer Rus / Polska / 2024 / 95′
18:00 Dyskusyjny Klub Filmowy: Opadające liście / reż. Aki Kaurismäki / Finlandia / 2023 / 81′ 20:15 Anatomia upadku / reż. Justine Triet / Francja / 2023 / 151′
27.03 środa
14:00 Strefa interesów / reż. Jonathan Glazer / Polska, Wielka Brytania, USA / 2023 / 105’
16:00 Miłość bez ostrzeżenia / reż. Rebecca Miller / USA / 2023 / 102′
18:00 Za duży na bajki 2 / reż. Kristoffer Rus / Polska / 2024 / 95′
19:45 Anatomia upadku / reż. Justine Triet / Francja / 2023 / 151’
28.03 czwartek
14:00 Strefa interesów / reż. Jonathan Glazer / Polska, Wielka Brytania, USA / 2023 / 105′ 16:00 Za duży na bajki 2 / reż. Kristoffer Rus / Polska / 2024 / 95′
17:45 Miłość bez ostrzeżenia / reż. Rebecca Miller / USA / 2023 / 102′
18:00 Paradox na Leżakach: Czasem myślę o umieraniu / reż. Rachel Lambert / USA / 2023 / 91′ 19:45 Anatomia upadku / reż. Justine Triet / Francja / 2023 / 151′
Miłość bez ostrzeżenia
Mieszkający w najbardziej inspirującym mieście świata kompozytor przechodzi kryzys – musi napisać operę, która zachwyci cały Nowy Jork. Sprawa nie jest prosta – zblazowana śmietanka towarzyska widziała już prawie wszystko. Za radą żony, która, choć prowadzi popularną klinikę terapeutyczną, sama zmaga się z nerwicą natręctw, postanawia poszukać natchnienia w najmniej oczekiwanym miejscu. Jego muzą okaże się seksoholiczka, kapitan statku rybackiego dryfującego wokół Manhattanu. Pełna humoru opowieść o tym, że w wielkim mieście nie ma rzeczy niemożliwych, a wszystkich jego mieszkańców łączy jedno: nadzieja, że wyczekiwana miłość w końcu nadejdzie. Anne Hathaway, Peter Dinklage, Joanna Kulig, Marisa Tomei i Brian d’Arcy James w błyskotliwej komedii romantycznej o wszystkich odcieniach miłości, która rozgrywa się w magicznej scenerii tętniącego życiem Nowego Jorku.
Strefa interesów to porażające studium banalności zła, w którym nigdy nie jesteśmy świadkami ludobójstwa ani obozowej rzeczywistości. Wszystko, co brutalne, od czego chce się odwrócić wzrok, zostaje wypchnięte poza dom Rudolfa i Hedwig, hermetycznie zamknięte poza ich codziennym życiem. Rodzinną sielankę tylko od czasu do czasu zakłóca dym z pobliskich kominów obozu. Czy można urządzić sobie sterylny raj w cieniu cudzego piekła, tak aby jego ślady nie przeniknęły do świadomości i sumienia?
Opadające liście
Ansa to małomówna pracowniczka lokalnego supermarketu, Holappa z kolei zarabia na życie na budowie. Łączy ich szlachetne usposobienie oraz pasmo kolejnych porażek, jakich oboje na każdym kroku doświadczają. Kobieta straciła właśnie pracę, bo jej przełożonym nie spodobał się ludzki gest, na jaki się zdobyła, mężczyzna natomiast zmaga się z poważnym problemem alkoholowym. Spotykają się przypadkiem, na imprezie karaoke. Od pierwszej chwili widać, że tych dwoje zupełnie nieprzystosowanych do dzisiejszego świata bohaterów to bratnie dusze. Ciągnie ich do siebie, choć towarzyszy temu nutka niepewności. W końcu życie było dla nich do tej pory raczej pasmem niepowodzeń i bolesnych rozczarowań. Na naszych oczach kwitnie jednak niewinne, piękne uczucie, choć w tle, co słyszymy w radiowych odbiornikach, rozgrywają się dramatyczne wydarzenia związane z rosyjską inwazją na Ukrainę.
Czasem myślę o umieraniu
Wbrew przygnębiającemu tytułowi sporo tu ciepła, subtelnego poczucia humoru i empatii. Będąca interesującą hybrydą gatunkową historia Fran to refleksyjna opowieść o pokonywaniu społecznych fobii i próbie radzenia sobie z własnymi ograniczeniami.
Fran (w tej roli Daisy Ridley) jest przykładem typowej introwertyczki. Mieszka sama, stroni od ludzi, mimo że w pracy jest na nich poniekąd skazana, a jakiekolwiek głębsze relacje napawają ją autentycznym przerażeniem. Do bólu uporządkowane życie kobiety wypełnia monotonia, a każdy dzień wygląda dokładnie tak samo. Do czasu bohaterkę gdy pojawi się nowy kolega w pracy, Robert (Dave Merheje), który, ku jej zdziwieniu, nie tylko interesuje się Fran, ale w końcu postanawia zaprosić ją do kina.
Za duży na bajki 2
Wciągająca, pełna humoru opowieść dla całej rodziny o sile przyjaźni, stawianiu czoła przeciwnościom i mierzeniu się z prawdą. Ulubione gamingowe trio powraca! Tym razem Waldek, Staszek i Delfina przeżyją lato pełne przygód w Tatrach. Podczas wycieczki Waldek przypadkowo dowiaduje się, że w okolicy mieszka jego ojciec, o którym od mamy słyszał tylko tyle, że dawno temu porzucił ich rodzinę