Ogólnopolska trasa Męskiego Grania, którego sponsorem jest Żywiec, na stałe wpisała się w kalendarz najlepszych miejskich wydarzeń koncertowych w Polsce. W tym roku po raz kolejny w sześciu polskich miastach odkryje przed publicznością nowe muzyczne oblicza wyłącznie polskich artystów i prowokować będzie do poszukiwania nowych brzmień. Pierwszy koncert odbędzie się 27 czerwca w Krakowie, ostatni w Żywcu – 29 sierpnia.
W tym roku formuła Męskiego Grania po raz kolejny zyska nowy, bliższy odbiorcom wymiar. Tegoroczna idea wydarzenia „Moje Miasto” oddaje ducha miasta, docenia miejskość oraz lokalną społeczność. Trasa koncertowa poprzez wyjątkowe lokalizacje koncertów, miejskie atrakcje, a także repertuar artystów odwołujących się w swojej twórczości do miast staje się nieodłączną częścią współczesnej tkanki miejskiej, będąc jednocześnie zjawiskiem kultury w najlepszym wydaniu.
Każdy koncert podczas Męskiego Grania to niezapomniane doświadczenie muzyczne dzięki pieczołowicie dobranym, najlepszym artystom z praktycznie każdej strony sceny muzycznej. To eklektyczne brzmienia, międzypokoleniowe zderzenia oraz niesamowita energia jaką tworzy publiczność wraz z artystami. W tym roku trasa koncertowa obejmie sześć miast: Kraków, Wrocław, Katowice, Warszawę, a wielki finał odbędzie się w Żywcu.
– Męskie Granie od samego początku było nierozerwalnie związane z miastem, dlatego w tym roku chcieliśmy jeszcze bardziej podkreślić niesamowity duch miasta – mówi Izabela Głodek, dyrektor marki Żywiec i Cydr. – Jak co roku lokalizacje, w których odbędą się koncerty, fascynują same w sobie, a kiedy wypełni je muzyka i ludzie, staną się pulsującym energią centrum miasta. Pełna lista artystów, którzy wystąpią podczas trasy koncertowej Męskie Granie 2015 zostanie ujawniona wkrótce. Wyłącznym sponsorem Męskiego Grania 2015 jest marka Żywiec.
Tego lata Męskie Granie zagra w następujących miastach:
Kraków, 27 czerwca
Wrocław, 11 lipca
Katowice, 25 lipca
Poznań, 1 sierpnia
Warszawa, 18 sierpnia
Żywiec, 29 sierpnia
Żywiec to jedna z największych marek w segmencie Premium w Polsce. O silnej pozycji Żywca decydują najwyższa jakość podkreślana w każdym obszarze prowadzonych działań i przywiązanie do tradycyjnej receptury – Żywiec powstaje wyłącznie z 3 składników: słodu jęczmiennego, chmielu
i krystalicznie czystej górskiej wody. Piwo Żywiec jest warzone od zawsze tylko w jednym miejscu na świecie – Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. W 2006 roku w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Żywiec sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie. Symbol piwa, tzw. tańcząca para,
to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku.
Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najszersze portfolio 11 stylów piwnych, 15 marek i 31 produktów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z najpopularniejszych polskich piw eksportowych (dostępne w ponad 40 krajach), sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najsilniejszych marek spółki należą też: Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner, Affligem) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Marcowe, Żywiec Białe, Żywiec Bock, Żywiec APA, Warka Radler). Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie. Grupa Żywiec w 2014 roku sprzedała blisko 10,7 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie. Poprzez sieć prawie 50 oddziałów handlowych i blisko 900 przedstawicieli działających w całym kraju spółka oferuje piwa kilkudziesięciu tysiącom partnerów biznesowych i milionom konsumentów. Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa w Polsce, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r.
Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl