Kulturatka.pl - wydarzenia kulturalne w Krakowie
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Literatura
    • Wydarzenia
    • Zapowiedzi
    • Premiery
    • Wywiady
  • Teatr
    • Spektakle
    • Repertuar
    • Wydarzenia
  • Kino
    • Premiery
    • Repertuar
    • Wydarzenia
  • Muzyka
    • Koncerty
    • Wydarzenia
  • Sztuki Wizualne
    • Wernisaże
    • Wydarzenia
    • Wystawy
  • Recenzje
  • Misz-masz
    • Okiem Kulturatki
    • Konkursy
      • Teatr
      • Kino
      • Literatura
      • Muzyka
      • Rozmaite
    • Promocje
  • Dla dzieci
Kulturatka.pl - wydarzenia kulturalne w Krakowie
  • Literatura
    • Wydarzenia
    • Zapowiedzi
    • Premiery
    • Wywiady
  • Teatr
    • Spektakle
    • Repertuar
    • Wydarzenia
  • Kino
    • Premiery
    • Repertuar
    • Wydarzenia
  • Muzyka
    • Koncerty
    • Wydarzenia
  • Sztuki Wizualne
    • Wernisaże
    • Wydarzenia
    • Wystawy
  • Recenzje
  • Misz-masz
    • Okiem Kulturatki
    • Konkursy
      • Teatr
      • Kino
      • Literatura
      • Muzyka
      • Rozmaite
    • Promocje
  • Dla dzieci
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
Kulturatka.pl - wydarzenia kulturalne w Krakowie
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
Home Subiektywnie

"Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być”

przez admin
7 czerwca 2015
w Subiektywnie
2
udostępnień
247
wyświetleń
Share on FacebookShare on Twitter

20150607_01Nieżyjący od siedmiu lat Paul Arden to legenda brytyjskiej reklamy. Wieloletni dyrektor kreatywny agencji Saatchi & Saatchi, autor kampanii reklamowych dla British Airways, Toyoty i innych znaczących marek. Wydał 3 książki, w których podzielił się z Czytelnikami swoim ekscentrycznym spojrzeniem na reklamę oraz samodoskonalenie.

„Nieważne jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być” to debiutancka książka Ardena. Ten kieszonkowy poradnik może zainspirować nie tylko pracowników branży marketingowej, ale każdego, kto chce wycisnąć z życia jak najwięcej i w pełni wykorzystać przy tym własne możliwości.

Impresje Ardena okraszono ilustracjami wzmacniającymi wartość przekazu. Jeśli Czytelnik oczekuje jednak klarownych rad co do wzmacniania motywacji w pracy lub życiu codziennym, będzie niewątpliwie rozczarowany. Publikacja jest raczej zbiorem luźnych spostrzeżeń Ardena na różnorodne tematy, z których możemy czerpać i wyciągać wnioski dla własnych potrzeb.

Recenzowała: Dominika Makowska

Paul Arden, „Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być”, Wydawnictwo Insignis

Tags: Insignisjak dobry chcesz byćjak dobry jesteśNiewżnePaul Ardenważne
Poprzedni post

Wśród mistrzów i partaczy

Następny post

"Reperować żywych"

admin

admin

Następny post

"Reperować żywych"

Facebook Instagram LinkedIn

O NAS

Jesteśmy pasjonatami, których łączy kultura: literatura, krakowskie teatry, kina, koncerty, galerie, muzea... i wiele wiele innych.



Publikujemy, patronujemy, szerzymy, głosimy o KULTURZE i KULTURĘ. Nic w Krakowie się nie zdarzy bez czujnego oka KULTURAtki!



prezes@kulturatka.pl

  • GŁÓWNA
  • O NAS
  • REDAKCJA
  • WSPÓŁPRACUJEMY
  • PROJEKTY
  • PATRONUJEMY
  • NAPISZ DO NAS
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Literatura
    • Wydarzenia
    • Zapowiedzi
    • Premiery
    • Wywiady
  • Teatr
    • Spektakle
    • Repertuar
    • Wydarzenia
  • Kino
    • Premiery
    • Repertuar
    • Wydarzenia
  • Muzyka
    • Koncerty
    • Wydarzenia
  • Sztuki Wizualne
    • Wernisaże
    • Wydarzenia
    • Wystawy
  • Recenzje
  • Misz-masz
    • Okiem Kulturatki
    • Konkursy
      • Teatr
      • Kino
      • Literatura
      • Muzyka
      • Rozmaite
    • Promocje
  • Dla dzieci

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. dowiedz się więcej

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Zamknij