Kulturatka.pl - wydarzenia kulturalne w Krakowie
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Literatura
    • Wydarzenia
    • Zapowiedzi
    • Premiery
    • Wywiady
  • Teatr
    • Spektakle
    • Repertuar
    • Wydarzenia
  • Kino
    • Repertuar
    • Premiery
    • Festiwale
    • Wydarzenia
  • Muzyka
    • Koncerty
    • Wydarzenia
  • Sztuki Wizualne
    • Wernisaże
    • Wydarzenia
    • Wystawy
    • Fotografia
  • Recenzje
  • Misz-masz
    • Okiem Kulturatki
    • Konkursy
      • Teatr
      • Kino
      • Literatura
      • Muzyka
  • Dla dzieci
Kulturatka.pl – wydarzenia kulturalne
  • Literatura
    • Wydarzenia
    • Zapowiedzi
    • Premiery
    • Wywiady
  • Teatr
    • Spektakle
    • Repertuar
    • Wydarzenia
  • Kino
    • Repertuar
    • Premiery
    • Festiwale
    • Wydarzenia
  • Muzyka
    • Koncerty
    • Wydarzenia
  • Sztuki Wizualne
    • Wernisaże
    • Wydarzenia
    • Wystawy
    • Fotografia
  • Recenzje
  • Misz-masz
    • Okiem Kulturatki
    • Konkursy
      • Teatr
      • Kino
      • Literatura
      • Muzyka
  • Dla dzieci
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
Kulturatka.pl – wydarzenia kulturalne
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
Home Subiektywnie Recenzje

Chip Heath, Dan Heath „Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane” (recenzja)

przez Monika Matura
10 października 2020
w Recenzje, Literatura, Subiektywnie, Bez kategorii
Czas czytania: 2 minuty

Tworzenie przystępnych treści, które na dodatek są wciągające, to wbrew pozorom wcale niełatwa sztuka. Wiele osób twierdzi jednak, że można się jej nauczyć, w jaki sposób? Zdradzą to  Heath Chip i Heath Dan w książce „Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane”.

Poradników na temat tego, w jaki sposób pisać powstało wiele. Zdecydowanie na rynku jednak wciąż jest spore zapotrzebowanie na tego rodzaju książki. Tym bardziej cieszy powtórne wydanie publikacji „Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane”. Jej autorami są bracia  Heathowie, autorzy trzech bestsellerów, pośród których jest również wspomniany tytuł. Naukowcy próbują przekazać swoje bogate doświadczenie czytelnikom. To książka skierowana do osób, które pracują na stanowiskach, które wiążą się z tworzeniem treści. Dotyczy to zarówno marketerów, jak i nauczycieli czy menadżerów. Kiedy wprowadzasz nowy produkt na rynek, chcesz zaangażować ludzi do działania, pragniesz, by Twój komunikat został usłyszany i zapamiętany – w każdej z tych sytuacji mogą przydać się rady zawarte w recenzowanej przeze mnie książce.

Główna treść wydawnictwa stanowi sześć elementów składających się na chwytliwe opowieści i koncepcje. Pierwszy z nich dotyczy sedna – tworzenia treści, które będą dotykały serca koncepcji. Drugi zaskoczenia, które nie powinno jednak zaciemniać prawdziwego znaczenia przekazu. Trzeci to konkret, który pozwoli odbiorcom zrozumieć komunikat oraz zapamiętać go. Czwarty to wiarygodne źródło, które pozwoli uwierzyć czytelnikom w to, co im zaprezentujemy. Piąty to emocje, które pobudzają odbiorców i w końcu storytelling, który sprawi, że odbiorcy wprowadzą w czyn zaprezentowane przez nas idee. Te 6 wyróżnionych przez nich elementów pozwoli nam dotrzeć do odbiorców i skłonić ich do tego, by zostali z nami na dłużej, albo by zapamiętali przekaz, który chcemy im zaprezentować.

Bez względu na to, czy kreujesz markę, chcesz stworzyć tekst, który pobudzi do działania albo popracować nad swoimi prezentacjami i wystąpieniami – ta książka z całą pewnością przyniesie Ci sporo wartościowej wiedzy. Każdy rozdział zawiera masę przykładów, które obrazują tworzenie przyczepnych treści, a na dodatek przybliżają nam historie, które na pewno zainteresują czytelników, którzy cenią sobie wiedzę z zakresu marketingu i psychologii.

Lektura tej książki to czysta przyjemność. Moim zdaniem to jeden z lepszych podręczników dotyczących pisania.

Autor recenzji: Monika Matura
Tytuł: Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
Autor: Chip Heath, Dan Heath
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania: 
2020-09-16

Tags: recenzjaChip HeathDan HeathPrzyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagęa inne zostają zapomniane
Poprzedni post

Joanna Piątkowska „Wiersze pisane miłością” (recenzja)

Następny post

Umberto Eco, „Migracje i nietolerancja” – oswajanie odmienności (recenzja)

Monika Matura

Monika Matura

Następny post
Umberto Eco, „Migracje i nietolerancja” – oswajanie odmienności (recenzja)

Umberto Eco, „Migracje i nietolerancja” - oswajanie odmienności (recenzja)

Facebook Instagram LinkedIn

O NAS

Jesteśmy pasjonatami, których łączy kultura: literatura, krakowskie teatry, kina, koncerty, galerie, muzea... i wiele wiele innych.



Publikujemy, patronujemy, szerzymy, głosimy o KULTURZE i KULTURĘ. Nic w Krakowie się nie zdarzy bez czujnego oka KULTURAtki!



prezes@kulturatka.pl

  • GŁÓWNA
  • O NAS
  • REDAKCJA
  • WSPÓŁPRACUJEMY
  • PROJEKTY
  • PATRONUJEMY
  • NAPISZ DO NAS
Zaakceptuj ciasteczka

Używamy plików cookie, aby strona działała sprawnie i dopasowywała się do Ciebie. Możesz zaakceptować wszystkie lub zmienić ustawienia w każdej chwili.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
  • Zarządzaj opcjami
  • Zarządzaj serwisami
  • Zarządzaj {vendor_count} dostawcami
  • Przeczytaj więcej o tych celach
Zmień preferencje
  • {title}
  • {title}
  • {title}
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Literatura
    • Wydarzenia
    • Zapowiedzi
    • Premiery
    • Wywiady
  • Teatr
    • Spektakle
    • Repertuar
    • Wydarzenia
  • Kino
    • Repertuar
    • Premiery
    • Festiwale
    • Wydarzenia
  • Muzyka
    • Koncerty
    • Wydarzenia
  • Sztuki Wizualne
    • Wernisaże
    • Wydarzenia
    • Wystawy
    • Fotografia
  • Recenzje
  • Misz-masz
    • Okiem Kulturatki
    • Konkursy
      • Teatr
      • Kino
      • Literatura
      • Muzyka
  • Dla dzieci

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.