Czwartkowy i piątkowy, zarazem ostatni koncert odbywający się na terenie Małopolskiego Ogrodu Sztuki już za nami. Jak było? Z pewnością psychedelicznie i eksperymentalnie, jak z resztą podczas większości występów podczas tegorocznej odsłony festiwalu Sacrum Profanum.
W czwartkowy wieczór mogliśmy posłuchać i jednocześnie obejrzeć performance połączonych we wspólnym występie sił miłującego ciepłe brzmienia Greya McMurraya występującego wraz z kolektywem Sō Percussion. Przenieśliśmy się dzięki nim w świat który jest nam dobrze znany, a mianowicie w otoczenie … naszych domów i wszelkich możliwych przemyśleń z nim związanych. Muzykom towarzyszyła Cecylia Malik, która podczas koncertu dokończyła malowanie swojego mocno geometrycznego obrazu.
W piątek z kolei Alarm Will Sound po raz kolejny odwiedzający festiwal Sacrum Profanum i ich aranżacje na w większości instrumenty analogowe poniosły nas w świat awangardowego rocka ambientu, elektroniki i farsy, podczas gdy kolejno zostały wygrane następujące utwory:
W części pierwszej:
Aphex Twin (arr. Jessica Johnson and Payton MacDonald) – Meltphace 6
Aphex Twin (arr. Caleb Burhans) – Blue Calx
Aphex Twin (arr. Jonathan Newman) – Fingerbib
Edgard Varèse (arr. Evan Hause) – Poème électronique
Autechre (arr. Dennis DeSantis) – Cfern
Aphex Twin (arr. Evan Hause) – Omgyjya Switch
W części drugiej zaś:
The Beatles (arr. Matt Marks) – Revolution 9
Tyondai Braxton – Fly By Wire
Boards of Canada – roygbiv
Venetian Snares (arr. Burhans) – Li2C03
John Orfe – Dowland Remix
Aphex Twin (arr. Miles Brown) – Kesson Daslef
Aphex Twin (arr. John Orfe) – Jynweythek Ylow
Aphex Twin (arr. Stefan Freund) – Cock/Ver 10
Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z piątkowego występu
[imagebrowser id=114]
Aneta Błachewicz
Aleksandra Dąbrowska